شنبه, 24 شهریور 1397 19:08

بی‌تربیتی به نام پارس آنلاین

تصویر ذهنی من از پارس آنلاین! تصویر ذهنی من از پارس آنلاین!

شاید بهتر این بود که عنوان مطلب رو «چرا نباید از پارس آنلاین اینترنت بخریم؟» قرار می‌دادم، اما بی‌خیال شدم. همه‌ی ما روزانه، شرکت‌ها، مسئولین و انسان‌های بی‌تربیت، بی‌نزاکت و مهم‌تر از همه بی‌شعور! زیادی رو در زندگی‌مون مشاهده می‌کنیم. به نظر من، یکی از بی‌تربیت‌ترین و بی‌مسئولیت‌ترین این شرکت های اینترنتی، شرکت پارس آنلاین هست.

از عدم پیگیری و پاسخگویی صحیحِ تیم پشتیبانی پارس آنلاین که بگذریم، به کیفیت افتضاح و سرعت پایین خدماتشون که در تصویر زیر میبینید هم که کاری نداشته باشیم، ریدایرکت کردنِ خودکار و بدون اجازه‌ی صفحه در حال مشاهده ما برای اطلاع رسانی تبلیغاتیشون رو کجای دلمون بزاریم؟!

تست سرعت اینترنت پارس آنلاین

فکرش رو بکن در حال مطاله متن مهمی در اینترنت هستید که ناگهان صفحه مورد نظرتون به سایت پارس آنلاین ریدایرکت میشه و کل تمرکزتون رو بهم میریزه و اصلا یه لحظه گم میکنید کجا هستید!

مثلا امروز که داشتم عبارت تعرفه پرینت سه بعدی رو در گوگل سرچ می‌کردم تا ببینم سایت جدیدی که با موضوع پرینت سه بعدی یا خدمات پرینت سه بعدی طراحی کردم در چه وضعیتی از سئو قرار داره، ناگهان این شرکتِ بی‌تربیتِ پارس آنلاین، صفحه من رو به این صفحه ای که در پایین میبینید ریدایرکت کرد:

ریدایرکت شدن به صفحه پارس آنلاین بی تربیت

 

خلاصه بی‌تربیتی و حکومتِ بدون پاسخگویی و کیفیت افتضاح خدمات مثل سرعت پایین و قطع و وصل مداوم اتصال به اینترنت از حداقل رفتارهای نامناسب این شرکته که تا حالا من باهاش مواجه شدم. امیدوارم بقیه این مشکلات رو نداشته باشن.

دیدگاه شما